گلایه از عدم جوابگویی مسئولین وزارت کشور توسط ریاست شورای شهر بسطام
شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

نصرت الله خدامی با اشاره به خطبه 216 نهج البلاغ تصریح کرد :خدای سبحان برخی از حقوق خود را برای بعضی از مردم واجب کرد و آن حقوق را در برابر هم گذاشت که برخی از حقوق ،برخی دیگر را واجب گرداند و حقی برکسی واجب نمی شود مگر همانند آن را انجام دهد. و در میان حقوق الهی ،بزرگترین حق ،حق رهبر بر مردم  و حق مردم بر رهبر است ،حق واجبی که خدای سبحان بر هر دو گروه لازم شمرد و آن را عامل پایداری  پیوند ملت و رهبر و عزت دین قرار داد. پس رعیت اصلاح نمی شود جز آن که زمامداران اصلاح گردند و زمامداران اصلاح نمی شوند ،جز با درستکاری رعیت.

خدامی ادامه داد :آنگاه که مردم حق رهبری را اداء کنند و زمامدار حق مردم را بپردازد ،حق در آن جامعه عزت یابد و راههای دین پدیدار و نشانه های عدالت برقرار و سنت پیامبر اعظم(ص) پایدار گردد.پس روزگار اصلاح شود و مردم در تداوم حکومت امیدوار و دشمن در آرزوهایش مایوس می گردد.

نصرت الله خدامی مردم شهر و شهرستان بسطام را مردمی فداکار ،ولایتمدار ،ارزش مدار و عاشق دین و مکتب دانست و تاکید کرد :مردم این منطقه در زمان قبل از انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی با اهدای بیشترین شهید و جانباز (با توجه به جمعیت) در سطح استان ،دین خود را به نظام و انقلاب ادا نموده اند.

وی با تقدیر از مردم بسطام افزود :چند سالیست جشنهای دهه فجر در بسطام برخلاف شهرهای دیگر که توسط ارگانهای دولتی هزینه می شود کاملا به صورت مردمی ،هر شب در سطح مساجد و تکایا با شکوه بسیار برگزار می شود.
 
خدامی با تقدیر از تلاشها و پیگیریهای مسئولین و دلسوزان نظام خاطرنشان کرد :الحمدلله در ایران اسلامی با رهبری مشفقانه و خیرخواهانه مقام معظم رهبری ،مسئولین ما همواره در جهت خدمت به این مردم از تلاش و کوشش دریغ نمی کنند.

رییس شورای اسلامی شهر بسطام با اشاره به مصوبه اجرا نشده شهرستان بسطام تاکید کرد :از سال گذشته و از زمان شروع بکار شورای فعلی جلسات متعددی با وزیر کشور ،استاندار سمنان ،دکتر کاظم جلالی نماینده شهرستان و فرمانداران محترم داشته ایم و دغدغه مردم منطقه را به گوش مسئولین رسانده ایم.

نصرت الله خدامی در ادامه گفت :در جلسه ای که سال گذشته با همت دکتر جلالی در محل وزارت کشور برقرار شده بود ،وزیر کشور قول مساعد دادند در صورتیکه مصوبه در وزارت کشور موجود باشد ،طی روزهای آتی اجرا خواهم کرد.

وی با اشاره به انتشار مصوبه قانونی شهرستان بسطام در روزنامه رسمی کشور خاطرنشان کرد :پس از جلسه با وزیر کشور مصوبه شهرستان بسطام در تاریخ 1392/10/4 در روزنامه رسمی کشور انتشار یافت ولی تاکنون با گذشت بیش از یکسال پس از تاریخ انتشار و دو سال پس از تاریخ تصویب ،این مصوبه بدون دلیل معطل مانده است .

رییس شورای اسلامی شهر بسطام تاکید کرد :با توجه به اینکه قوانین پانزده روز پس از انتشار ،در روزنامه رسمی در سراسر کشور لازم‌‎الاجراست ،خواستار تسریع در اجرای م
صوبه قانونی شهرستان بسطام و معرفی فرماندار هستیم.

خدامی در پایان ضمن گلایه از عدم جوابگویی مسئولین وزارت کشور به مکاتبات انجام شده توسط شورای اسلامی شهر ،عنوان کرد :مکاتبات بسیاری با وزارت کشور و استانداری سمنان انجام گردیده ولی تاکنون پاسخ مکتوبی دریافت نکرده ایم و مردم منطقه نیز هیچ توجیهی را از ما قبول نمی کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب